Scrappat lite

Tänkte att det var dags för en liten uppdatering och faktiskt med en layout *ler*.
Jag har scappat till en utmaning hos Scrapbookbutiken.se. Det var en lift-utmaning, gillade den layout man skulle lifta så jag kunde inte låta bli att skicka in ett bidrag.
Vi får se om det blir någon vinst eller ej ...


"ibland är det när det gör ont är det skönt att tröstas av värdens bästa pappa"

Igår kom min kära syster förbi och vi pysslade lite. Hon gick lös och skapade två kort med motivstämplar som hon målade med distresser. Det var såååå roligt att bara sitta och prata. Vi drack lite glögg och käkade lite pepparkakor också=jammi!!

Klubbens novembertävling är också avslutad och mitt bidrag blev så här.

Jag gillade upplägget, så igår körde jag en repris och gjorde ett nästan likadant kort, det är inte riktigt färdigt så jag återkommer med bild.

Kommer att visa en massa paket och innehåll från kalendern senare ev.idag. Jag har lite projekt som jag ska slutföra så de ligger inte som prioritering och allt tar tid, så vi får se när de fina sakerna dyker upp.
Det är varit jättefina saker i alla paket, lite roligt är att det är överhängande rosa scrapgrejer som finns i paketen*ler*.

Önskar Er en bra dag!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej! Jättefina alster, julkortet är kanon, det alfabetet är underbart fint :-) Här är allt bara bra, full rulle med allt och inget. Hur mår du och bebis?

kram

2008-12-10 @ 21:25:55
URL: http://www.cinodesign.wordpress.com
Postat av: SusanneSj

Vad fint du skapat. Gillar verkligen ditt julkort.



Kram

2008-12-11 @ 20:38:13
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej!

Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?

Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!

Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?

Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....

http://stampelbodens.blogg.se

Kramar från Bloggjägaren Anneli

Tanken är att detta ska kännas lite nyare och mer spännande...

Glöm inte att spara å maila mig länkar på bloggar med StämpelBoden alster! :D

2008-12-11 @ 21:09:12
URL: http://anneli.segeson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0