Lite nytt

Tänkte att jag skulle visa lite av det jag suttit och pysslat med de senaste dagarna....
...det är bidrag till Skaparlustens DT-ansökan och jag håller tummarna att de gillar det jag skapat. Jag visar två LO, de som är nya och senare i helgen så kommer jag att visa mitt altered. Jag ska ge bort den och vill inte visa den innan personen i fråga fått den. Min tredje LO är "lycka" och den har jag visat tidigare här i bloggen.

Jag är så glad att jag bestämde mig för att vara med för jag har verkligen kommit igång att scrappa. Nu har jag flera idéer som bara ligger i mitt huvud och väntar på att bli till riktigt fina LO:s*ler*.

image75
(skissen är från peterlina)

image76


Måste också hojta till och berätta lite om balen på Karlbergs slott, den var underbar!
Ja, hela helgen var bra...fast lite jobbigt att vara från vår son förstås. Vi hade dansträning på fredagen och mingel. Sedan gjorde jag, min man och ett par vänner till oss Stockholm på lördag fm. Shoppade lite på rea, kände mig riktigt duktig. Brukar inte hitta så mycket på rea nämligen.
Så lördag kl. 1730 var det dags för fördrink iklädd långklänning och handskar och för P var det uniform förstås. Kvällen flög iväg, tiden gick så fort! Det var otroligt god mat, trevligt sällskap, surrade i flera timmar och så var det dags för den speciella dansen som heter Francaise, fyrverkeri, vickning och sist men inte minst disco.
När klockan var 0300 så "kastade vi in handuken" och gick för att sussa.
Det blir en kväll att minnas och inte minst scrappa om. Det blev en del fotograferat så jag har det jag gör och det känns underbart det med*klappar händerna*.


Kram till Er alla från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Blommig

DIna bidrag är super fina!
Härligt att du kommit igång med scrappandet igen. Det har jag med...körde fast lite efter alla julkort och julklappsalbumet.
ha en bra vecka
kram

2008-01-16 @ 06:08:01
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Anna

Hej vännen! Det var evigheter sen vi pratades vid...Super fina LO:n du har gjort. Mitt scrappade ligger långt ner under isen *ha,ha* Jag har ingen inspiration just nu, men när jag tar kort så tänker jag på scrapping (det finns hopp). Jag förstår att det var bra i Sthl och det blir kul att se på korten därifrån. Ha det så bra, många kramar från Anna

2008-01-16 @ 09:50:18
URL: http://annawallon.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh va härligt att se lite nytt scrappat, jag blir inspirerad!!! Är så sugen men får aldrig till det. Jättemysiga LOs du har gjort!!
Låter som en toppenhelg med P.

Förresten, jag tror det nalkas kalas....hihi. Vet ej om jag kan tiskväll men vi kommer absolut en annan dag annars. Vi hörs.
Kramis Johanna.

2008-01-16 @ 10:04:19
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Härliga bidrag du gjort!! Håller mina tummar för dej vännen!!! =D
Å vilken mysig vistelse på bal!!! Det skulle jag mer än gärna också vilja göra!!! =D
Tusen tack för gulliga ord i min blogg gumman!!
Du gör mej glad!! *kramar om massor*

2008-01-16 @ 12:12:15
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: lisbet

Trillade in på din blogg av en slump. Har tittat runt och njutit oerhört av alla alster. SÅ roligt att få inspireras av andra.

Ha det gott

2008-01-16 @ 15:39:34
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Mycket fina bidrag! Nyfiken på altered projekt... Blir kul att se kort från balen. Pussa på sonen från oss! Kram

2008-01-16 @ 17:10:17
URL: http://jeaste.blogg.se
Postat av: Mette

Jättefina layouter!

Du har fått en Award inne hos mig! :)

Kram
Mette

2008-01-16 @ 18:30:03
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Pilla

Jag var så trött efter all tangodans med prinsen att jag glömde be dig berätta om sthlm, ringde dock bror igår så har då hans version ;) KRAM

2008-01-16 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0