Bättre sent...

...än aldrig eller??? !!!
Fick ett sms förra veckan som gjorde oss påminda om att vi skjutit en viktig sak framför oss i ett års tid!!
Våra bröllopsfoton från fotografen är fortfarande inte framkallade!! Jo, jag känner mig lite dum, men....
Jag vet inte varför eller jo, till viss del vet jag...Förra hösten var kaotisk, Peter var ju borta och sedan när jag tittade på fotona blev jag blev besviken och inte varit riktigt nöjd :-(

Igår tog mig i kragen och kikade på dem igen och jag känner mig lätt i hjärtat idag, de är inte så hemska som jag minns dem. Ska ta en titt på dem igen och "faller" jag för samma bilder så är jag ett steg närmare målet. Peter ska titta på dem idag eller senast imorgon för på fredag är det fotografen som får ett besök av oss.

Vår klubbs månadsutmaning är klar så nu kan jag ladda upp mitt bidrag...


Har använt blommor och knappar från tävlings-kitet som Brunkullan plockat ihop.
Nu har jag nog använt allt från det nu.
Fotot är på Kevin (förstås) när han upptäckte en maskros, det var viktigt att vi (jag och Peter) också såg den*ler*.

Sedan har jag gjort en annan sak jag gruvat för, fattar inte varför, men nu har jag laddat över bilder från vår digita systemkamera jag fick i morsdagspresent. Det krävs lite träning, men oj vilka bilder man kan ta!!! 

 
Ett foto som jag är jättenöjd med och det finns fler foton i vår dator *klappar händerna*

Önskar Er en trevlig kväll.

Hej från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga killen! Vilken kanonbild!!

Skönt att du tagit steget närmare framkallning nu då =)



Kramar Johanna

2008-11-13 @ 14:56:49
URL: http://www.mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Pilla

*hoppar jämnfota iklädd ett spuersmajl* Vad trevligt, då gissar jag att bilder kommer dyka upp mellan varven. Hur ser er morgondag ut. Vill gärna ses. Saknaden är dagens sanning.

2008-11-13 @ 16:58:37
URL: http://pillo.blogg.se/
Postat av: Pilla

ett supersmajl och inget annat, haha!

2008-11-13 @ 16:59:23
Postat av: Pimmi

Jättefin Lo, va skönt med lite sommarkänsla i detta snöblast. Kram Emma

2008-11-14 @ 15:42:07
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0