M M K

Mina mysiga killar!!




Vår dag började med morgonmys i soffan framför SVT och barnkanalen. När vi vaknat var  
det  dags för frukost och så har dagen rullat på...
Idag var första dagen som jag har varit hemma själv med båda sönerna och det har gått bra.
Lite strul och lite svettigt ibland, men helt ok. Det är litet projekt ibland när vi bl.a. skulle
till BVC för vägning och mätning av Philip.

Det har varit kanonväder så vi gick ut en stund och Kevin skulle cykla. Han var dock mer nyfiken på allt annat som t.ex. vatten, smutsig snö och stenar...vårvatten
luktar verkligen INTE gott!!


Offroad cykling är mycket roligare...


En sten som bara MÅSTE plockas upp.

Det är lite tråkigt att cykla ibland.

Önskar Er alla en trevlig kväll! 

Hej från mig, 
Eivor/Ejja



 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilka snyggingar!! Det är klart att ALLT måste undersökas när man är ute... =) Trevlig helg!

2009-04-25 @ 08:29:46
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Pilla

MYCKET Mysiga Killar!



SSS = snyggungarna så sötnosiga!

2009-04-25 @ 23:53:50
Postat av: Anneli

Jag hoppas också att vi snart ses "på riktigt", med eller utan pyssel. :-) Var tar dagarna vägen?

Miss you too...



Kram!

2009-04-28 @ 01:00:35
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0