må så bra??

Så underbar hobby som jag har!!  Tyvärr kanske lite dyr ibland, men jag hoppas på
min mans förståelse. Tack för / Tur att man fyllt år nyss och fick lite "bidrag".

Det blir lite scrappande då och då på kvällarna och det får mig att må så bra.
Hur är det möjligt??

Jag har ju fixat lite nya skisser och dök ner i dem och hittade ngt  jag gillade...


Skissen är från Jolene Pienaar från Pencil lines

Så här blev min tolkning...

Medaljutdelningen gick bra och det var väldigt spännande.

Sedan fortsatte jag med foton från samma tillfälle och det slutade med att
jag bestämde mig för att göra en dubbellayout så gott det gick.


Skissen är från Pensil lines.

Så här blev layout nr 2.

Yeah! Hurra! var några av de ord som Kevin repeterade efter att  fått sin medalj.

Nu är det dags för kvällsrutinerna med Kevin och sedan ikväll ska jag måla lite stämplar tänkte jag. Det var jätte länge sedan jag målade ngt så det ska bli roligt.
Känner att jag behöver sitta och bara vara och inte tänka på ngt efter en sk-tdag på jobbet.
Ibland blir jag så less! Jag har gjort vad jag kunnat och hjälpt  till och ändå var det inte bra, utan jag fick bra skit istället...blää!

Önksar Er alla en trevlig kväll!

Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härliga LO´s!! Så nöjd och glad han ser ut. =) Hoppas morgondagen blir bättre på jobbet! Ibland spelar det ingen roll om man så vänder sig ut och in för att hjälpa- folk blir ändå inte nöjda... skaka av dig det och börja en ny dag imorgon! kram

2009-01-29 @ 21:14:06
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Anneli (Ali)

Jättefina layouter!! Måste nog försöka mig på en av dom skisserna.

Trist det på jobbet, men försök göra som jag - ignorera!! Det funkar för det mesta, men ibland rinner det över och sen får man "börja om"...

Det är iaf inte dig det är fel på!

Kramis

2009-01-30 @ 00:36:36
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Catta

Min sambo gjorde en jämförelse med hans hobbykonto en gång, en variatorrem till skotern kostar nästan 1500 kronor. DET är mycket scrapsaker... Efter det slutade jag ha dåligt samvete för vad min stora hobby kostar! StyrkeKRAM! C

2009-01-30 @ 10:12:23
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jättefint!!

Du är så duktig, glöm inte det!! Så härligt att du hittat nåt som verkligen får dig att må bra, det är ju super!!!!!!



Trist med jobbet... hoppas det känns bättre nästa dag!



Ha en riktigt trevlig helg.

Kram från mej.

2009-01-30 @ 19:52:31
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Mona



Ta hand om dig i helgen!



Tusen kramar från syrran.

2009-01-30 @ 22:55:43
Postat av: Anneli

Hejsan!

Hoppas du haft en fin helg så här långt!

Visst är det en dyr men underbar hobby vi har. L

Imorgon är det scrapträff för mig, ska bli såå kul!

Underbara layouter förresten, det är allt bra med skisser ibland.

krAM Anneli

2009-01-31 @ 19:48:34
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Blommig

Som vanligt har du gjort underbara LO's! Du har inspirerat mig att komma igång med mitt scrappande här hemma igen :) Dels att scrappa i formatet 8x8 och att du förmedlar hur bra scrapping får dig att må. Jag har tagit tid åt min favorit syssla i helgen = scrapping och det var det bästa jag gjort på länge så du min vän....TUSEN TACK!

kram

2009-02-01 @ 21:04:43
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: EmmaP

Snygga layouter och tack för tips på en bra skiss (den nedre)!

2009-02-03 @ 15:38:17
URL: http://emmper-2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0