Mer jul...

Idag har jag och Kevin gjort lite jul här hemma. Philip har tittat på och slitit i sladdar, gardiner och liknande som han når. Det blev fint och vi fortsätter imorgon, med att pynta lite mera. Kevin fick en liten julgran, en adventljusstaket och en prydnade som det snöar i och han tyckte rummet blev såååå mysigt. Han har sagt flera gånger...-mamma, nu är det jul, nu är det jul!!
Underbart att se hur glad han var och vi hade riktigt kul när vi dansade till julmusiken *ler*

Nu dags för visning av några kort jag gjort...




Ikväll har jag haft besök av några väninnor och två av dem som jag inte träffat på ett bra tag och det var jätteroligt att ses! Tack tjejer för en trevlig kväll, känns bra att veta att vi ses snart igen *ler*.
Jag och Kevin har också bakat äppel-och kanelmuffins idag som vi bjöd på. De blev bra och kändes nästa lite juliga.

Nu ska jag sätta mig och scrappa lite, så jag önskar Er alla en trevlig kväll!

KRAM från mig,
Eivor




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad spelade ni för julmusik?

Magnus Carlsson?

Kram

2009-11-27 @ 08:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0