din tagetes

En stolt liten kille hade vi förra sommaren. Det var Kevin som fick ta med sin lilla blomma från dagis. Han hade sått ett frö, sett hur blomman kom upp och växte. När vi sedan planterade den i en större kruka och placerade den på altanen vid stugan, kunde han se hur blomman växte och fick fina blommor.
En tagetes kan betyda mycket och Kevin var väldigt stolt. Jag ville förstås komma ihåg detta så nu är en sida scrappad om detta *ler*.


beklagar dålig färg, men mörkret börjar smyga sig in på kvällarna och bilderna blir inte lika bra då...
Jag gjorde en skiss till Pysslarnas inspirationsdag och "en tagetes" är min tolkning av den.

Igår träffade jag en kär vän, vi käkade lunch, pratade och drack kaffe. Otroligt roligt och skönt att veta att vänner som henne finns, TACK!

Natten till igår togs också beslutet att vår lille Philip ska börja få lite välling. Ett beslut som jag på ngt sätt velat dra på, men det blev ett måste till slut och nu när beslutet är taget känns det väl ok...
Nu har han föresten vaknat lille mannen , så nu är det dags för lunch. Lite kyckling, potatis och broccoli får det blir idag.

Önskar Er en trevlig dag!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Anna E

Du är så duktig Eivor på ditt scrappande! Alltid lika fint när man är in här o kikar.



Kram

Anna

2009-10-21 @ 19:04:04
URL: http://kanelanna.blogspot.com
Postat av: NetteR

Jättefin layout som får mig att minnas lite sommar fast här är fullt med snö... hoppas ni har en mysig semester :)

2009-11-01 @ 23:17:28
URL: http://netter.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0