Skansen x 3

När Pysslarna hade träff i jaunari hann jag 6 layouts!! Jag scrappade om vårt första besök på Skansen när Kevin var drygt ett år. Jag har som mål att göra alla dessa blider klara inom kort, det är bara några stycken kvar så det ska nog gå enligt plan. Jag vill visa ett par stycken här nedan.


En spännande båtresa...


Napparna hänger fint i träden hos kattungarna. Hit har Kevin nu i jul skickat sina nappar, han är väldigt medveten om det och kattungarna ska besökas till sommaren*ler*


Kevin var avvaktande mot geten i början, men med pappa vid sin sida så gick det bra att klappa den.

Vi har här en väldigt lugn och skön fredag. Philip har tyvärr feber för 3e dagen i rad, så han och Peter ligger och vilar. Febern pendlar mellan 37,6-39,6 grader!! Han är lite gnällig och hängig, vill vara i famnen eller sova.
Jag ska gå och leka med Kevin, han står och sliter i mig och vill att vi ska leka med tågbanan. Jag har sagt:" -Ja, jag kommer. Jag ska bara..." nog många gånger nu.

Senare ikväll blir det middag i form av marinerad fläskfilé och ris. Nytt recept från min favvo tidning LagaLätt. Sedan blir det förstås fredagsmys med film, popcorn och lite godis. Efter att barnen somnat blir det Let´s dance och efter det sängen. Måste göra en tidig kväll, ska upp tidigt för att åka till Skellefteå för scrapträff!! Jippi!!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Pilla

Om receptet är grymt kan du ev skapa en ny ktg med mattips så har du dem samlade här för framtida bruk... tips tips från pilla som vill at del av laga-lätt-kakan ;) önskar er bästa av fredagsmys!

2010-02-05 @ 14:38:32
Postat av: Johanna

Saknade dig idag! Hoppas Philip kryar på sig snart.

Ha en riktigt kulig, scrappig helg nu!!!

Mycket fina LOs du har gjort.



kram Johanna

2010-02-05 @ 22:04:43
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0