LO: hand i hand

Hos Scrap & Tryck har de en skiss utmaning nu i Maj som jag gjort ett bidrag till.
Skissen ser ut så här...


Min tolkning...

Under vigselcermonin släppte vi inte varandras händer mer än ett par minuter...

Att hålla i Peters hand gör mig lugn och jag känner mig trygg. Vi håller ofta varandras händer (inte bara när vi gifte oss) så jag tycker om fotot extra mycket, ett annorlunda foto men det säger så mycket om oss.


Blommor och die-cuts funkar bra.


Bandet har jag gjort "vågor" på och bling och knappar är aldrig fel.

Helgen är nu till ända och måndag med dagis och rutiner är här igen. Känns bra, måndagar är faktiskt ok.
Kevin har sovit borta hos värdens bästa faster natten till idag, kändes tomt och ovant att han var borta. Nu när han är tillbaka är ordningen nästan återställd, vi väntar ju på att pappa Peter ska komma hem.
Peter kommer hem om fyra dagar och det känns bra. Tyvärr så får vi bara en halv dag tillsammans...Fredag eftermiddag åker jag till Göteborg och kommer hem på söndag. Tänk vi träffas bara 4 dagar denna månad!

Mina tankar finns också denna helg hos en kär vän A-K. Tack för pratstunden idag!

Kram och hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Mette

Men såååååå vacker. Helt gudomlig!

2010-05-24 @ 19:14:43
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Blommig

Helt underbar LO jag fick rysningar!

Du var sååå saknad i helgen gumman

KRAM

2010-05-24 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0