Dagisdags för Philip

Så har ju den lilla älsklingen Philip börjat på dagis och det går jättebra. Idag var det premiär för att sova middag där och enligt "fröken" så var det lite knork till en början men efter en stund somnade vår prins.

Några bilder ... här är det utförsåkning som gäller *ler*


Åååhej vad det går! Philip tycker det är så kul att åka kana.


Ute är det mycket att göra, prova och titta på. 



Storebror Kevin och kompis Linus håller en vakande hand över lillebror.

Så är det dags att säga hej för idag.
Trevlig kväll!

Kram från mig,
Ejja


Kommentarer
Postat av: Anneli

Fina bilder!

2010-10-12 @ 23:54:40
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Vad skönt för lille Philip att få bli av med sina föräldrar lite ;)

hihi

Han ser väldigt nöjd ut måste jag säga! :)



Läste även att ni flyttat! Vad roligt och framför allt härligt med en ny, STÖRRE lägenhet!!!

Även om jag bor i ett hus på 140kvm så skulle jag faktiskt ha väldigt svårt att knö in en unge till här...då kan du tänka dig hur dumt huset är uppbyggt.. :/



Må gott gumman och tack för dina ord inne hos mej! glad

Fortsatt trevlig helg!



KRAM Petra

2010-10-15 @ 23:02:48
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Pilla

Mysuuungar, måste komma och kramas snarast!

2010-10-21 @ 17:52:29
Postat av: Lisette

Hej Eivor! Ni har så fina ungar. Riktiga sötsnören! Idag träffade jag Anna Ekberg. Vill minnas att hon hade en blogg men jag kan inte hitta den. Vet du adressen? Eller mailadress? Hoppas ni får det toppen i nya läggan! Fråga Pilla om den underjordiska gången vi ofta tog när det var kring -30 ute...

2010-11-02 @ 17:02:32
URL: http://lisetteliljebo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0