Pion Design - Sagan om våren

Jag och vännerna, Ali och Blommig, fick en liten överraskning av Jenny i lördags när vi hade kommit fram till Skellefteå. Jenny hade plockat ihop ett paket med PionDesigns och Pysselgummans senaste kollektion "Sagan om våren" !!
Vilken lycka!! Fantastiska papper som verkligen föll mig i smaken!! Jag skapade ett kort och en layout med dessa papper.


Vackert lila papper med violer på är såå fint. Som en liten detalj sydde jag lite i övre högra hörnet. Bakom har jag använt ett rutigt som finns i kollektionen. 

En fjäril med bling och en blomma i lila.

Jag lyckades knipa en 1a plats med kortet i en av tävlingarna som hölls under scrapträffen, jättekul!
***
Layouten blev en vintrig sak, det var lite roligt att scrappa den, i och med att kollektionen heter "sagan om våren" *ler*. Det är lite kul att visa att det går verkligen skapa olika årstider med samma papper.

Blått och brunt passar så bra ihop, och jag har gått lös med blommor, bling och chalkde kanter.
 
Ett postcard som finns i kollektionen jag använde som journling ruta...

Se så fina detaljer/mönster som finns på papprerna...

Alla papper jag använt kommer som sagt från PionDesings senaste kollektion "Sagan om Våren".

Önskar Er alla en härlig dag!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

WOOOOOW!

Kortet är huuuur fint som helst!

Verkligen bedårande!! Du har fått till alla detaljer alldeles perfekt!

Inte för lite, inte för mycket..alldeles lagom!!



Och Layouten är hur fin som helst!

Finns massor av härliga detaljer att titta på!

Så snyggt! Och vilket fint foto på en söt mor och son! :D



YOU ROCK GIRL!!! <3



KRAMISAR

2011-02-08 @ 22:20:13
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Anna

Wow, vad mycket fint!!! Shit vad duktig du är!! applåderar

Tack för peptalken ;) KRAM!

2011-02-09 @ 11:36:21
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Johanna

Kortet blev ju fantastiskt fint!!

Tack för kaffet och surret senast :)

Kram från mej.

2011-02-10 @ 19:57:43
Postat av: Jenny - Pion Design

Tack för en härlig pysseldag i Skellefteå! Dina alster blev så fina så!

Du var verkligen en värdig vinnare med kortet och layouten är underbar.

Kram

2011-02-10 @ 21:38:35
URL: http://www.piondesign.se
Postat av: Cissi

Men himmel!!! Den här är helt fantastisk WAOW!!

Kram

2011-02-11 @ 08:44:26
URL: http://cissiscrap.blogg.se/
Postat av: ScrapLinda

Underbara alster!!! Gillade speciellt kortet, superfint!

2011-02-17 @ 14:48:32
URL: http://scraplinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0