CC hos Allt om scrap

Har skapat min första LO för 2011 !! Den andra LO på väääälidigt länge *ler*.
Layouten är ett bidrag till en av många tävlingarna som ingår i cybercropen som pågår hos Allt om Scrap.

Under 1 timme fick vi var 10e minut veta vad som skulle göras och ingå på layouten och sedan hade vi 1 timme på oss att göra bidraget klart. Det var en jätteroligt utmaning!

Kevin, jag och Peter gick ut trots det galna vädret för att åka pulka. Kevin tyckte det var roligt.


Idag är det jobb och lång dag för hela familjen. På ngt sätt är det ok med att vardagen börjar blir så "normal" som den kan bli, det är skönt att det helt enkelt blir lite rutin och ordning i tider och dagar. Det är skönt att vi framför allt får vara friska.

Ska fixa lite med Philips album ikväll, måste göra om det lite. Lamineringsmaskinen på dagis klarade inte av att mina sidor var lite tjockare... jag hade att detta kunde hända i bakhuvudet, men det är ändå tråkigt. Nu ska jag få hjälp av min vän Anneli med lamineringen, och så får vi se om det funkar hos henne, annars får jag helt enkelt göra om häftet. 
 
Önskar Er alla en trevlig dag!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Tråkigt att det inte gick att laminera häftet :(

Hoppas det funkar hos din vän istället.



Layouten är hur fin som helst!!

Härliga små detaljer som snöflingorna och blingblinget! <3



KRAAAAAM Petra

2011-01-31 @ 15:02:52
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag satte Novas album i plastfickor i stället. Så hade dom gjort med dom andra barnen också på hennes avdelning. Laminering håller ju bättre iofs men det borde gå med plastfickor också. Det går ju att tejpa ihop dom så att det inte kommer åt några "kladdiga små fingrar". :)

Skönt att ni är friska och mår bra nu. Kram vännen!

2011-01-31 @ 15:06:53
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0