Philip 2 år!!!

En glad liten kille blev idag 2 år!! Grattis vår älskade Philip William Amadeus!!

Han är ju alldeles, alledles underbar!!


Det var spännande och Philip blev lite blyg när vi sjöng och hurrade för honom!! När det var dags att blåsa ut ljusen så var han jätteduktig och applåder ljöd. Tårtan tyckte han var god och 2 bitar slank ner *ler*.
Besök av nära och kära under hela dagen och fina presenter öppnades. Ballonger i taket och massor med lek!
Vi frågade Philip när gästerna gått hem om han hade haft en bra födelsedag och han svarade... "mmmm". Det gör förstås mig som mamma glad.
Han somnade gott kl. 20, precis som hans älskade storebror.
*älskar*


Hej från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Jättestort grattis till lillprins Bus!!!

WOW! Är han redan 2 år?!!!! KÄnns som det var alldeles nyss som du fick honom!! tihii ;)



Ta hand om dej å familjen gumman!

KRAM Petra

2011-03-13 @ 23:21:16
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja du, tänk vad tiden går fort!! Tyckte inte det var länge sen man såg dig gå med magen i vädret :)

Stor grattiskram till Philip!

2011-03-14 @ 09:08:03
URL: http://mammaanna.se
Postat av: JOhanna

Men GRATTIS PHILIP! Det hade jag glömt... fy på mej.

Verkar som att han hade en toppendag :)



Kramar Johanna

2011-03-14 @ 22:30:22
Postat av: Pilla

Fina fina!



Ta en liten stund och känn efter om nu på fredag är dagen jag får ta dig på en AW-dejt <3

2011-03-16 @ 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0