Grattiskort

Den finaste svägerska jag kunnat önska mig har fyllt 30 år. Underbara Pilla !
Jag skapade ett ljusrosa kort med en påse som bas. Ett roligt sätt att skapa ett kort på, med möjlighet till många fickor där tags kan stoppas in i och där man på dem kan skriva fina och tänkvärda hälsningar på.
Nedan ser Ni kortets insida med  dekorationer och på sidan till höger av kortet, där själva påsens öppning är, finns också en tag. Tyvärr syns den till höger inte så bra, tagen är instucken lite för mycket... Jag har skapat med papprerna från PionDesign och  kollektionen From my heart II  6x6 - Roses . Som dekorationer har jag  Tags , fjärilar från Borders och textremsor.
 
Önskar Er alla en trevlig dag!
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kortet var jättefint.

2012-08-28 @ 12:34:36
URL: http://www.guladesign.se
Postat av: stine

Super smukt kort. hun er heldig som skal ha det :)

2012-08-28 @ 12:36:11
URL: http://sti-stis.blogspot.dk
Postat av: Pilla

Helt klart det finaste kort jag fått. Det står i min kökshylla och skiner! Älskar dig svägerska!

2012-08-29 @ 19:37:06
Postat av: Johanna

Såååå jättefint och personligt kort, hon måste ha blivit jätteglad!

Kram fina du:)
/Johanna

2012-09-01 @ 05:45:11
Postat av: Ullis/LillBlomman

Åhhh så fint i rosa och med många fina detaljer! Kram!

2012-09-08 @ 09:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0