Morbrors 4-hjuling

Ibland är det extra roligt att hitta ett foto som passar perfekt till de papper jag önskar använda. Så var det när jag ville göra en layout om Philip och hans glädje när morbror kommer körande med 4-hjulingen och han själv får hoppa upp och "köra" tillsammans med "mojbjoj".
Jag har använt mig av papper från PionDesign och den härliga och fina kollektionen Play Time. Det blev en layout i gröna torner, med en fin och lite rolig detalj i form av bilarna på ett av papprerna. För att "mjuka" upp sidan lite så har jag dekorerat den med lite blommor och utklippta fjärilar *ler*.
 
Layouten hade jag tänkt skulle ha varit med i Pappersbitens månadstävling, som var en skiss tävling. Tyvärr hann jag inte göra den klar i tid.
 
Önskar Er alla en trevlig dag!
 
//Eivor - Ejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0