Julpapper från Pion Design !!

Jag har glädjen att skriva om att PionDesign släpper nya papper. Jippi! Det är Waiting for Santa II , som nu kommer i 6x6. Underbara söta, fina färger och rejäl känsla av jul!
Funkar det såhär mitt i sommaren?! För mig är det perfekt, kanske hinner jag göra lite fler julkort till denna jul *ler* .

Visst är de alldeles underbara och visst vill man bara scrappa lite juliga alster?!!

Så här skriver Jenny och Theresa:
Hello,
To meet the request of our customers Pion Design are now releasing our Christmas collection Waiting for Santa II in size 6x6".
Capture the magic of Christmas with these traditional patterns and elements such as Christmas trees, angels and an old fashion Santa.
Waiting for Santa II in 6x6" as well as 12x12", are available for immediate shipping.
Welcome to start spreading the joy of Christmas!
Kind regards,
Jenny and Theresa
Pion Design AB

***

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Johanna

hej!

Tiden bara går...kikar in för att säga hej och hoppas att vi ska ses snart igen! Veckan som gått har varit heltokig ;) galet mycket att göra varje dag och helgen har bestått av fotboll!! Vi har kalasat 2 ggr i veckan för tjejerna. Ni får komma o fika nån dag.



Kramar Johanna

2012-07-01 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0