Kort: TACK - Pion Design

Kevin slutade förskolan nu i juni!! Hallå, stor kille som ska börja "storskolan" som han själv kallar det. Vi pratar då förskoleklass - "6-års" !! Lite om hans avslutning uppdaterar jag senare någongång...
 I alla fall, tillbaka till korten.
Kevin, med oss familjen, ville förstås tacka de helt underbara fröknarna som funnits där för honom hela hans förskoletid. I 5 år har de tagit hand om vår älskade Kevin. Otroligt fina och otroligt duktiga, jag är glad att vi haft dem alla tre. 

Korten jag skapade var i stort sett helt likadana, lite olika i färg och så, men basen är samma.
Så här blev de i alla fall...


 Jag har använt mig av serien Grandma's school book till alla 3 korten.


De papper jag har använt till detta gula kort är Grandma's school book - Little girl 6x6, Blue wings  . Bokstäverna är från Letters och Red clover  och bilden är från From Grandmas Attic - Follow me




Insidan har jag också dekorerat med papprerna Little girl 6x6, tagsen jag använt är från Tags .

Önskar Er alla en fin dag!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Jättevackra kort!!!

2012-07-13 @ 10:52:59
URL: http://www.lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0