LO: Mumsigt pepparkakshus - PionDesign

Ibland kan man som litenkanske inte tro att man får äta upp pepparkakshuset som står som prydnad i många dagar vid jul. Att man också får äta så mycket man vill, verkar helt galet... Så var det för vår älskade Kevin och hans första år när han skulle få krascha och käka vårt fina hus *ler*. 
Denna layout har fler foton än jag brukar har, jag har ofta flera foton på samma sak, men det är ibland lite trickigt att få det bra. Nu körde jag bara på...ville verkligen ha med alla och det blev bra. Kul att ha alla foton samlande.
 
Papprerna som jag använt kommer från Pion Design och kollektionen Waiting for Santa II - Merry Christmas, Christmas flower, Cut out Sheet. Underbara juliga papper som passade perfekt till denna sida.
 
Trevlig dag!
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Du har verkligen fått till det perfekt!
GIllar alla foton! Jag tycker också att det är svårt att få med många foton på en å samma lo.
Jag har försökt många gånger, men ska väl erkänna att jag inte har fotona i rätt storlek istället..

Denna layout är verkligen toppenfin så du SKA vara nöjd!! :D

Hoppas allt är bra med dej å familjen annars!
Många kramar Petra

2012-11-06 @ 21:17:13
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Susanna

Vilka härliga bilder! jag tyckte det blev fint med flera stycken, då får man en känsla för hela händelsen tycker jag=)

2012-11-13 @ 11:59:02
URL: http://www.tegnevallgoldkuhl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0