LO: Mys stund - Pion Design

Jag gillar inte att vara med på foton, men ibland får jag bjuda på mig själv... detta är ett sådant. Jag vet den härliga känslan att få hålla om mina små älsklingar och värdet för dem att se oss tillsammans. Därför ville jag så gärna scrappa detta fotot.
 
Jag har skapat en layout med de nya papprerna Play Time från PionDesign, jätteroligt såklart! De är fulla med färg och vackra mönster. Det är självklart mjukhet i färgerna och små detaljer som är pricken över " i ", och det är det som gör att de har den rätta PionDesign - känslan.
 Min sida är väldigt sparsamt dekorerat. Jag tyckte att papprerna var så fina och tyckte att de skulle synas så mycket som möjligt. Tycker om mönstrerna och har blandat ganska friskt bland prickar och ränder*ler*.
En ligen vimpel, en liten bård, lite fjärilar och en tag med journaling och vips en layout som jag är riktigt nöjd med.
 
Jag har inspireras av skissen hos Swescrapbook, w.47.
 
Jag pysslar vidare och hoppas snart kunna visa lite mer här...
 
Trevlig dag!
Eivor/Ejja
 
 
.
.
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jättefin LO! tyckte också de nya papprena såg jättefina ut. hyfsat avis på dig som får skapa med dem;)
Fina pojkar du har!

2012-11-29 @ 13:27:11
URL: http://www.tegnevallgoldkuhl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0