Skjuter ut mig i rymden!

Hur svårt kan/ska det egentligen vara att ta en skarp bild på en layout??!!! Jag blir så TRÖTT på mig själv!!!
Har 2 layouter som jag vill fixa med och visa, men jag kan inte lägga upp dem för de blir inte bra. Det är inte roligt att visa något när det inte känns bra och när jag inte är nöjd med fotot.
Tar nya foton imorgon eller senare i veckan. Tyvärr så måste man ju pricka in det fina ljuset som visar sig typ mitt på dagen när man är på jobbet! Här i norr har vi verkligen gått mot mörkare tider.

Har fått många tips på vad jag ska tänka på och hur jag kan fota, men är alltid stressad när jag fotar och då blir resultatet efter det. Nej , lungt och försiktigt nästa gång så kanske det blir bättre.

Nu ska jag gå och duscha och sedan nanna kudden.

Kram från mig,
Eivor (lite irriterad)

Kommentarer
Postat av: Anna

Stativ och extern blixt kan vara bra i dessa lägen :)
Ha en fin helg vännen!

2012-11-09 @ 18:35:41
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Susanna

jag håller med dig! usch, man blir så besviken när man inte kan fånga de fina på bilden! Jag har då inte ens en vettig kamera utan fotar med mobilen och oj va svårt det kan vara!

2012-11-13 @ 12:56:04
URL: http://www.tegnevallgoldkuhl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0