Far och Son - Pion Design

Ibland är det underbart att bara ta ett foto och scrappa!! Fotot nedan kanske inte är det bästa, men betyder mycket för mig. Att se Peter och Kevin tillsammans och veta hur mycket de tycker om varandra och hur galet mycket de kan busa och brottas är underbart.
Layouten jag skapat är just om deras relation, hur de är med varandra och lite vad de brukar göra tillsammans.
Jag har skapat en layout med papper från PionDesign och kollektionen Till Far/To Father. Papprerna är perfekt till en killig layout tycker jag. Sidan går i blå-grått och jag erkänner att jag älskar verkligen mönstrerna på de olika papprerna som passar så bra till varandra.
De papper jag använt är Borders, Shoe factory, Old Cars, Tags. Cut out sheet.
 
 Har klippt ut dessa två män från ett av papprerna, blev en kul detalj tycker jag.
 
Som tips och fina dessa papper Till Far/To Father finns ju både i storleken 12x12 och i 6x6.
 
Önskar Er alla en trevlig helg!
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 

Kommentarer
Postat av: Pilla

<3, bror får göra en variant till dig "mor och son" :-D

2012-11-12 @ 09:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0