En härlig vinterdag - Pion Design

Ibland tar det tid innan inläggen här*ler*.
Men idag kan jag äntligen visa en LO som jag skapat med PionDesigns nya papper Silent Night!! Papper som är alldeles underbara att arbeta med gör mig glad.
Denna LO är om en fin vinterdag i pulkbacken tillsammans med världens bästa farfar!!
 
Jag har använt mig av papprerna Collage, Winter, Guardian Angel, Borders. På en liten tag från pappret Tags har jag förstås skrivit min journaling. Jag vill ju nästan alltid ha med lite journaling, det är ju där jag kan berätta lite om bilderna. Så vi sedan kan minnas tillbaka.... 
 
En liten detaljbild på de underbara papprerna, små detaljer som gör det!  Jag har använt edge shaper på alla papper och sytt runt ... .
 Annars är layouten dekorerad med lite snöflingor, band och spets och blommor.
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 

Kommentarer
Postat av: Pilla

Härligt vintrig design!

2012-11-12 @ 09:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0