Kladd och klet ...

Hade lite roligt igår kväll i pysselrummet... jättejättelänge sedan jag kladdade med akrylfärg, men igår var det dags.
Jag har skapat ett alster till Scrap-Perras sportlovstävling och jag erkänner att jag var skitnöjd där jag satt igår.
Kortet har jag inte fotat ännu så det kommer lite senare ...
 
Idag åker jag och syster till mamma för att få lite middag och hämta min slalomutrustning. Vi ska försöka komma igång och åka med pojkarna. Premiär blir på torsdag & fredag , när jag också får sportlov *ler*
 
Hej från mig från ett soligt och varmt norr!
//Eivor
 

Kommentarer
Postat av: Blommig

Det ser spännande ut med ditt kladdande! Ser fram emot att se vad du gjorde. Hoppas ni får en skön dag i skidbacken med grabbarna
kram

2013-02-26 @ 15:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0