LO: Lycklig

 Ett underbart foto på vårt lilla charmtroll Philip. Det berättar allt om hur glad och lycklig han var när han precis som storebror fick ta fram sin cykel.
Jag har inspirerats och skapat efter Lillblommans Skiss i Januari. Underbara skiss som passade mig. Det blev för mig en färglad sida com jag tycker mycket om.
 
Lager-på-lager ligger mig varmt om hjärtat, självklart blev det lite sånt på denna sida *ler*.
 
Tycket om mönstret och färgerna på alla papper! Sedan journaling och blin är ju nästan ett måste.
 
Lillblommans fina skiss att tolka i Januari var denna.
 
Min sida skapade jag under vår klubb Pysslarnas träff i januari, 21a. Alltid lika kul med träffar, inspiration fick jag och att prata med lika sinnade är alltid underbart.
 
Önskar Er alla en trevlig dag! Här hos oss ska jag och mannen försöka kurrera oss, vi åkte på magsjuka i natt...och så ska jag hålla tummarna att jag blir den lyckliga vinnaren förstås *ler*.
 
Hej och kram från mig,
Eivor/Ejja
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vilken fin layout! jag gillar blommorna och knapparna=)
Men shit va trist att ni blivit sjuka! hoppas de är en snabb sväng och att ni snart är på benen igen.

2013-01-29 @ 15:35:29
URL: http://www.tegnevallgoldkuhl.com
Postat av: Blommig

Underbar LO!!! Du är så duktig på att få ihop det med olika papper!
Hujja med magsjuka! Krya på er och hoppas killarna slipper det
kram

2013-01-29 @ 17:19:08
Postat av: Ullis/LillBlomman

Åh vad roligt att du är med vännen! En urhärlig sida och så sött foto! Kramar!

2013-01-31 @ 13:31:33
URL: http://www.lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0