Nytt år!!

Nya året har kört igång och livet rullar på som det brukar och som det ska. Många lediga dagar blev det under jul och nyår och det är ju alltid trevligt. Tid med familjen värderas!
 
Självklart önskar jag att 2013 blir alldeles underbart!
Jag ska krama mina barn och man ännu mer, skratta oftare, självklart scrappa mer och träffa mina vänner oftare. Jag ska slutföra saker jag påbörjat/påbörjar och sätta planer & idéer i bruk.
 
Tänkte visa några bilder från början av året.
 
Välkommen 2013-nyårsdukningen och festen kan börja!
Fyrverkeri & raketer!!-Tommy "äger" (enligt Elia & Kevin)
 
Nyårsdessert = hallonbomb!
 
 Philip somnade i soffan på måndag em. Första dagen på dagis avklarad...lite trött.
 
Pepparkakshuset åkte i tisdags ner i pojkarnas magar. Alltid lite roligt och spännande.
 
*foton från instagram, så kvaliten är inte den bästa...*
 
Idag åker jag och Philip till mamma. Idag vill jag vara med henne och är glad att syrran också ska dit. Ida vill rå om mamma. Idag är det 2 år sedan pappa somnade in. Saknaden är lika stor och det känns fortfarande overkligt...
 
Önskar Er en trevlig fredag och trevlig helg!
Kram från mig,
Eivor
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pilla

Stora varma omfamningar bästa svägerska!

2013-01-17 @ 08:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0