Jag knep en vinst hos Hobbyworld!!

Idag är det ett galet konstigt väder här i Luleå!! Det snöar, det regnar och blåser gör det hela tiden. Tur att man har ett kontorsjobb så jag får sitta inne.
 
Jag vill bara skriva ett kort inlägg om att jag lyckades knipa hem en av vinsterna hos Hobbyworld i deras månadstävling i april! Jättekul och jag blev verkligen glad!! Det var så många fina bidrag som tävlade, här ser ni presentationen av vinnarna. 
Mitt bidrag var ju detta kort.
 
Önskar en trevlig dag!
Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis, du är så duktig

2014-04-30 @ 21:46:12
Postat av: Ali

Är inte alls förvånad. Jättesnyggt kort!

2014-05-01 @ 17:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0