Vilken skatt...

Det låter kanske helt galet, men idag är första vardagsmorgonen som hela familjen satt vid köksbordet samtidigt en stund. Jag och grabbarna åt lite frukost och Peter läste tidningen. Helt ny upplevlese och oj så häligt!! Det brukar vara så stressigt och vi åker olika tider så tiden brukar aldrig finnas. Hoppas på nya tider och rutiner.
 
Helgen som var innehöll vårt första innebandy sammandrag som vi höll i och det gick jättebra. Barnen spelade på och var glada och vi sålde fika, korv och kaffe som bara den.
Jag skulle egentligen ha åkt på pysselträff efter sammandraget, men sjukdom satte käppar i hjulen. Peter har varit förkyld sååå länge, verkar inte vilja lämna honom. Det blir sakta, sakta bättre och det är bra. Jag håller bara tummarna att jag och pojkarna klarar oss.
Scrappsaker som inte ens hann ner i väskan...
 
Vi spelar mycket spel med grabbarna, "fyra-i-rad" och "den försunna diamanten" är favoriter.

Mot helgen vi går och den är fylld med både ledsamheter och trevligheter.
Fredag blir det middag med mitt jobb och lördag är det bostadsrättsföreningen som gör oss sällskap.
 
Önskar er en trevlig dag!
Hej från mig,
Eivor/Ejja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0