Hej vårt vinterland!

Jag erkänner att jag tycker om när det är vitt på backen! Idag har vi fått lite snö och vi ligger på minusgrader och det gillar jag.
Det är redan torsdag, hej och hå vad denna vecka gått fort. Jag har hunnit med lite allt möjligt denna vecka och det är kul...fika hos syrran, klippning, lite pyssel och bra tid med barnen. Igår kom kära svägerskan med karl hem så ikväll blir det kramkalas.
Systers hembakta godsaker
Te hos frissan, så underbart vacker kopp!
 Scrappbooking...
 
 Önskar er alla en fortsatt trevlig torsdag.
Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Hej gumman!!
Först å främst, TUSEN TACK för dina ord inne hos mej!
*glad*
Jag försöker kämpa på med träningen :)
Det är ju så himla roligt när man börjar märka resultat!! :)

Här har det också snöat idag, men det var så blött på marken att det aldrig lade sig.
Jag vill ha snö över jul annars kan det kvitta ;)
Så jag längtar bara till våren nu! Haha! ;)

Ta hand om dej och trevlig helg på dej stumpan!!!

KRAM

2014-01-10 @ 16:02:20
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0