LO: Superboys

Har INTE scrappat så mycket under hösten, typ inget känns det som. Var på en träff i oktober och fick ett par alster gjorda och tänkte att jag kanske ska visa dem...
 
Våra pojkar hade en period när de älskade att klä ut sig till allt möjligt, men favvo figurerna var superhjältar. De kunde komma ut, leka tillsammans, men även showa för oss och Philip sa : - Bäätäää, bäätäää, bääätääää (Batman ska det vara...men ibland kan ord vara svåra att uttala när man är liten)
 
Jag försökte att inte göra den så pluttignuttig, men kunde inte låta bli att pryda den med lite blommor i alla fall. Jag älskar ju blommor! Tycker om färgerna och ja, jag är nöjd med sidan och att jag bevarar ett härligt minne.
 
  
 
 Önskar er alla en trevlig dag!
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Blommig

Superfin lo och superfina superboys!
KRAM

2014-01-14 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0