Kort: Välkommen till världen - Moa Pyssel

Semestertider är väl underbart?! Underbart på många sätt...lediga slappa dagar, lite utflykter och förstås lite mer tid för pyssel *ler*!! Mina pysselsaker åkte med till stugan och det har varit väldigt mysigt att få vara på min favoritplats och kunna sitta och pyssla med min favorithobby.

Idag visar jag ett bebiskort i gult och brunt. Vi har ett par bekanta som blivit med bebis och självklart vill jag skapa något speciellt för just de barnen.
Jag har använt mig av den supersöta stämpeln från Magnolia och färglagt med Copic Sketch. Stämpeln är ju bara så söt och riktigt rolig att färglägga! På kortets framsida har jag stansat ut de olika papprerna med en favorit dies från Lifestyle Crafts. Jag är så nöjd med den, det blir så fint.
Dekorationerna är band, blommor och en vacker fjäder-dies. Fjädern är skir och otroligt vacker.
Texten/titeln skrev jag på en vimpel med de bokstavssticker som jag tycker så mycket om. Ni har sett dem förut, vita små och alldeles perfekta. Det fina bandet med blommor blir en söt detalj.
 
Det material som jag använt ser ni här och finns hos Moa Pyssel.
 
Önskar er fina dagar med sol och värme!
Kram Eivor/Ejja
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0