Somrigt gult för Moa Pyssel

Idag är det onsdag och jag bloggar ett gult och somrigt kort hos Moa Pyssel. Kortet skapade jag till mamma som fyllde år för ett par dagar sedan.
Ett par dagar av min första sommarledighet har passerat, mysigt att få vara hemma och rå om pojkarna. Vädret är dock inte som jag planerat, +10 grader igår!!? Men jag värmer mig istället med känslan att skapa varmt och somrigt och det är ju inte helt fel tycker jag.
Idag visar jag ett kort i just somrigt och soligt gult. Jag har skapat utan motiv, där titeln, en underbar utstansad fjäril och färgstarka blommor fick vara i fokus.
Jag erkänner attt blommorna i underbara gula färger blivit en favorit. De är i härligt material och ger en fin känsla på kortet, precis som hjärtat i näver också gör. Jag gillar att använda olika material när jag skapar.
Fjärilen från Magnolia är en klass för sig! Stor, vacker och alldeles underbar! Bandet i vitt är också något alldeles speciellt!
Produkter som jag använt kommer från Moa Pyssel och en liten lista på vad ser ni i bloggen, här.
 
Sist men inte minst vill jag påminna er om vår SOMMARTÄVLING som pågår. Kika in, skapa och var med du också!!

Önskar er alla en fin och härligt dag!
Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0