LO: Gung galopp - Moa Pyssel

Ja, jag erkänner... jag ÄLSKAR att skapa laouter. Så igår som var min bloggdag hos Moa Pyssel, blev det just en layout som jag visade. Jag har använt vackra dies, lager-på-lager, canvas och trädekorationer på min sida och jag hoppas att jag kan inspirera er.
 Jag tycker om att använda olika material på mina alster. På denna layout blir en tag i canvastyg och vimpel i trä med fin text fina detaljer. Det finns olika former på tagsen i canvas och dekorationerna i trä finns med olika texter och ord.
 
 Det blev en fin detalj att använda dies. Bården i grönt har jag embossat för att få fram det vackra mönstret som den har. I butiken finns det otroligt många dies, så ett tips är att ni kikar in här.
 
 Detta lilla alfabet har jag fallit pladask för! Alfabetet finns i både svart och vitt och är väldigt användbart. Bokstäverna är ungefär 7 mm höga. Ett måste i pysselrummet!
 Materialet som jag använt kommer från Moa Pyssel, kika in här, så ser ni produkterna.
 
Önskar er alla en trevlig och skön dag!
 
Hej från mig,
Eivor/Ejja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0