Mitt första PL-uppslag - MoaPyssel

Idag blir det ett inlägg om populära Project Life. Jag har hört så mycket om det och jag har blivit så nyfiken. När Lotta tog hem mer av produkter till detta, var jag ju tvungen att prova. Slutsatsen som jag drar av att ha provat, är att jag kommer att fortsätta. Jag är fast! Här ska det skapas album!
Det är ju helt perfekt hur många bilder som bara vips är i ett album. Sedan att lägga till dekorationer som en extra vacker detalj, det är alldeles perfekt och galet roligt.

Till att börja med måste jag bara visa mitt fina rosa Sn@p album som jag har börjat fylla. Visst är det underbart. Finns i den fysiska butiken.
Jag kommer att visa ett par av mina första sidor och jag har skapat i det mindre formatet 6x8. Det passade en nybörjare som mig perfekt.
Älskar de fina kort som kan användas både som bakgrund till fotona och som journalingkort. Denna sida blev med svarta och vita kort, randigt och prickigt.
Att använda overlays tycker jag blir en riktigt snygg detalj och det är roligt med ett ord eller text på det sättet på fotot. Helt enkelt = me like!
Jag tyckte om att använda papper och dekorationer från Simple Stories - DIY. Klara färger, som syns och som verkligen ger en härligt känsla.
Jag har klippt ut en liten ruta från ett av papprerna (15x15) som jag skrev lite journaling på. Dots får dekorera och liva upp en randig ruta. Jag har också dekorerat ena fotot med en fin overlay och stickers får bli en liten detalj på ena hörnet på ett av fotona.
Materialet som jag använt kommer från Moa Pyssel, så välkomna och kika in här.
 
Önskar er en fin dag!
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så bra det blir! Känns ju lite som "vanliga" album med det lilla extra :)
Kul!
Kram Johanna

Svar: Hej,Precis, det är det som är så kul. Många bilder får plats, går relativt fort att göra och så kan man i efterhand dekorera. Skitkul *blink*.
Kram från mig,
Eivor
Eivor / Ejja

2014-05-15 @ 09:39:40
Postat av: Ali

Fint!!!

2014-05-17 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0