Julkort med Magnolia - Moa Pyssel

Idag visar jag mitt första julkort! Jag brukar inte göra så många för att jag "hinner" aldrig, så i år kanske får jag ihop ett par fler än vanligt. Jag har använt mig av den söta stämpeln Joyful Tilda från Magnolia. De är verkligen så fina alla olika stämplar från Magnolia.
Denna vecka (onsdag - onsdag) har Moa Pyssel ett specialerbjudande på just Magnolia stämplar. Priset för utvalda stämplar är 69 kr!!

Tillbaka till mitt kort som går i beige, vitt, grått och rött. (Jag beklagar att färgerna är HELT galna, men fotade sent igår och det blev inget bra)
Jag har målat stämpeln med Copic Sketch, stansat ut motivet med en dies från Spelbinders och fäst på 3-D kuddar.
Blommor vill jag självklart dekorera mitt kort med och jag har mixat både röda och vita, blir juligt och fint. Båda blomsorterna är pappersblommor och mycket trevliga att arbeta med. De röda är underbara i färgen och kommer att användas på fler julkort känner jag. Jag har också dekorerat mitt kort med en dies från Magnolia. Ett "swirligt" skirt hjärta som jag tycker är så underbart.
De papper jag använt kommer från Pion Design och finns självklart hos Moa Pyssel, storleken är 6x6 och passar perfekt till kort. Julhälsningen är en digi-stämpel som är gratis och enkelt kan beställas. Jag har här skrivit ut den på ett mönstrat papper och fäst en liten fin halvpärla på.
 
Allt material jag använt kommer från Moa Pyssel, här finns en liten lista på vad.
 
Önskar er en fin onsdag!
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
Trackback
RSS 2.0