Skön helg...

Så var det söndag kväll och det är väl helt ok. Vi har haft en skön helg. Kan erkänna att jag önskar att vädret varit bättre men man får inte bestämma allt...
Vi har haft "social" helg med nära och kära så det har varit bra.

På fredag kväll blev det lite scrapping, men kan inte visa det riktigt än...så jag tänkte att jag lägger ut ett par saker jag gjort för ett tag sedan istället.

Ett kort som min mamma beställde till en vänninas födelsedag.
image6


En sida i min sons album.
image7
....ååå vad jag älskar honom...love...

Jag har ju börjat scrappa om vår midsommar i ett stort album 12x12 och här är ytterligare en sida.image8


Nu ska jag leta fram ett foto på mig själv och försöka scrappa en LO om mig...
Det ska verkligen bli en utmaning!  

Kram från mig


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du gör så fina grejer!
Gillar verkligen Kärleks Lo'n!
Tack för dina gulliga kommentarer i min blogg *glad*
Hoppas vi ses snart igen!
Kram

2007-05-21 @ 06:22:57
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Lillemor

Åh, vad duktig du är...kärleksLo:n är ju underbar, kortet är verkligen bra! Sillunchen gillar jag, tycker färgerna stämmer så fint!
Du ställde en fråga på min blogg hur länge jag har scrappat. I För 3 månader sen exakt gick jag en studiecirkel...innan dess hade jag aldrig stämplat eller målat med distresser.
Ha en bra dag!
Lillemor
www.lillemore.blogg.se

2007-05-21 @ 06:36:11
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej !
Tack för senast! Blir kul att se vad du pysslat fram i fredagskväll =)
Själv har det blivit 2 kort i helgen men har inte lagt ut dem än.
Blir oxå kul att få se din LO om dig själv !!!!
Ha en bra måndag. Kram Johanna

2007-05-21 @ 09:54:44
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Linnea

Hej!
Vad kul att du skaffat blogg :-) Å vilka fiiiina LO och kort du har gjort!
Hörde att du ev inte kan komma på söndag *tråkigt* Men vi kan ju pyssla hemma hos Anna nån gång, eller sitta på Lajm.
Kramis

2007-05-21 @ 11:51:45
Postat av: Anna!

Vad kul att du kommer på söndag. Ska bli så kul att få scrappa lite. Hoppas det regnar hela dagen. *s* Kram!

2007-05-22 @ 16:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0