Ute på hal is...

...känns så just nu när jag ska försöka att fixa in lite bilder här.
Vi har ju en ny dator och jag har inte provat att föra över bilder från kameran till datorn förrän ikväll. Trodde det skulle vara svårt , men vips men kontakterna på rätt ställen så hittade datorn ett fint bildprogram. Det kan jag inte riktigt heller, men får väl fortsätta att klicka och prova mig fram.
Jag lyckades beskära några bilder på mina sista julkort som jag gjort och jag hoppas det kommer att se bra ut när jag lägger in dem här.
Efter min lilla svacka efter INGEN försäljning har jag åter hittat tillbaka till scrappandet av julkort och det är ju bara SÅÅ kul. TACK för alla fina kommentarer!!!  Jag tänkte efter och kom fram till, det många skrev, måste ha varit fel på dem som var på marknaden*asg*.
Min gulliga mamma tar nu med korten till nästa marknad som är i helgen så jag återkommer med hur det gått. Blir det inget sålt denna gång heller så blir det inte.

Har gjort julfint här hemma i måndags. Julen har tagit sitt kliv in i vår lägenhet. Röda gardiner, ljusstakar och stjärnor i fönstrerna och tomtar lite här och där=underbart. Jag bara älskar julen!
Har tagit fram julskivan och nu snurrar den hela tiden, min man kommer att vara less julmusik redan innan 2a advent.

I helgen är det jobbfest och scrappträff och sist men inte minst, julgala med mina underbara vänner som jag lärde känna i mammagruppen för 1,5 år sedan. Ska blir jättekul med allt!! Vilket är roligast?? Det vet bara jag *ler*

Tillbaka till mina julkort, här är de...(hoppas jag gör rätt nu)

image62

image63

image65

image66

image67


Ha! Det gick ju bara bra, roligt att kunna visa lite nytt. Färgerna är ju inte lika klara som i verkligheten, men det är ju som vanligt här på min blogg*ler*.
Det känns skönt att bildprogramet var enkelt också, det gillar jag.

Ha nu alla en jätte bra och trevlig första advent!!
TACK än en gång för alla fina kommentarer, de gjorde mig otroligt glad.

KRAM från mig,

Kommentarer
Postat av: Blommig

Vilka fina nya julkort du har gjort! Gillar när du satt bandet sådär på sned i hörnan!
En massa roligt som händer i helgen för dig också. Jag ska också på julgalan. Kul om vi ses där:-)
Jo visst är det mysigt med julen. Gillar alla stjärnor och adventsljustakar.
Ha det bra och var rädd om dej
kram

2007-11-29 @ 06:16:24
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Mette

Men du... Vilka jättefina julkort du har gjort!
Jag tycker att du är jätteduktig! Så sträck på dig! :)

Kram

2007-11-29 @ 10:04:31
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Johanna

Alla korten är suuuuperfina!! Hoppas det går bättre till helgen med försäljningen.
Visst är det mysigt när man har fått fram lite jul!!! Här spelas oxå julskivan för fulla muggar =)
Hoppas vi ses på lördag, det vore kul.
Kram från mej!!

2007-11-29 @ 10:16:07
Postat av: Pilla

Oj vad fina. Kortet näst längst ner i blåa toner fastande mina ögon bäst för :) Att julen är på plats säger jag inget om men att skivan redan snurran, VA? haha du är allt bra söt du lilla jullover!

2007-11-30 @ 08:21:53
Postat av: Carina

Oj oj vad du är duktig tjejen! Du är ju ett proffs på att färglägga, SNYGGT! :-)
Kram

2007-11-30 @ 21:12:37
URL: http://cinodesign.wordpress.com
Postat av: SusanneSj

Men hallå! Vilka tjusiga kort du gjort, super!
Kram

2007-12-02 @ 20:39:43
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0