Ett ljus

Var och träffade Anna i förrgår , lunchade och det var så roligt att se henne. Det var alldeles för länge sedan!
En liten present fick jag av henne, ett ljus som doftade underbart. Perfekt för mina ensamma kvällar, TACK!

Idag behövde jag verkligen ljuset, har haft det tänt och tagit det lungt nu på kvällen. Funderat om livet och så...
Min pappa har gjort sig illa idag och fick åka till lasarettet , hade tur i oturen. Jag vet inte hur det är med honom än, har inte hört ngt sen 17.00. Han skadade sig i benet när han gjorde det han älskar mest, var i skogen och fällde träd.
Händelser som detta gör att man faktiskt stannar upp och det är bra tycker jag, lätt att allting bara passerar och man glömmer vad som är viktigt. 
 
Har en LO jag vill visa (har inte blivit att jag lagt upp den innan, vet inte varför) den handlar just om min pappa och hans hobby = veden*ler*. Gjorde den för ett tag sedan, känns bra att din finns bland mina alster.

image26

Sen måste jag ju bara visa mitt fina ljus som har förgyllt min kväll. 

image31 

image33

Kramar från mig, Eivor


Kommentarer
Postat av: Blommig

Skickar en styrke kram. Hoppas att din pappa mår bra snart igen. Inte kul när sånt händer. Gillar verkligen din Lo den var kärleksfull!
KRAM

2007-09-26 @ 21:56:03
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Anneli

Hoppas att du fått besked nu och att allt är väl med din pappa. Jättefin LO på honom och hans ved.
Visst är det underbart med ljus. Jag tänder måånga värmeljus överallt nästan varje kväll. Mysigt!
krAM Anneli

2007-09-27 @ 08:25:48
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Åh vilken fin LO.
Hoppas att allt är bra med din pappa.
Skickar många kramar till dig

2007-09-27 @ 17:35:28
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas din pappa mår bra. Fin LO!
Ha det bra vännen. Många kramisar // Anna

2007-09-27 @ 21:22:59
URL: http://annawallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0