Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter 10 dagar i Stockholm. Det har varit skönt och roligt att kunna få lite tid med min man på vardagskvällarna också.  Han studerar ju i Stockholm så vi ses bara på helgerna och jag saknar honom verkligen, det har varit kvalitetstid som vi kallar det.
På dagarna har jag och min son tagit promenader, fikat och shoppat *ler*. Min son han har varit uttråkad ibland, men trott sig jättebra i vagnen. Vår lill-prins är underbar!!
Det blev shopping av (som vanligt) kläder och saker till vår son och scrap-saker till mig, lite inrednings prylar- hamnade också i påsarna.
Det var såååå kul att gå i (speciellt en) scrapbooking affär !!! Var där i 2 timmar och erkänner att jag var sååå lycklig när jag gick därifrån med en full påse med underbara papper och andra livsviktiga saker *asg*.

Innan jag drog till Stockholm fixade jag ihop några LOs och jag tänkte att det kanske är dags att visa ett par av dem. Var med i en tävling hos Stellas med dem, tyvärr blev det ingen vinst men sånt är livet. Jag är nöjd med dem och det är väl det viktigaste eller???

image18

En Lo till min sons album. Han är ju så söt vår lilla prins!

image19

Här är det jag som är "storfiskaren" ...gravid och allt !! Som tur var kunde jag låna en flytväst.

Nu ska jag sätta mig och njuta av de nya sakerna jag inhandlat, ta en kopp te (är lite förkyld), och försöka göra en tidig kväll...

Kram kram från mig till Er alla.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Godmorgon! Jag, som kikar in innan jobbet!!!!!
Du har lyckats igen...gjort sååå fina Lo.
Jag gillar den undre, det var snyggt med det "kantstötta" pappret.
Åh så skoj med massa nya prylar oxå. Nu måste jag komma snart o kika =)
Ha en härlig dag.
kramis Johanna.

2007-09-10 @ 06:29:19
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej vännen min! Så bra att du är hemma igen, nu kan vi kanske träffas nån dag. Vilka jätte fina LO:s du har gjort. Det ska bli kul att se vad du har shoppat i "storstan". Lev och må, krama Kevin från oss. Vi hörs. Kramisar Anna med familj.
PS. Har du sett mitt mail ang. Källan? DS

2007-09-10 @ 09:43:59
URL: http://annawallon.blogg.se
Postat av: Pilla

Kan tänka mig att du fick smaka på himmelriket i scrapbutikerna runt om i huvudstan ;-o
Textsnittet på fisk-LO:en var skitsnygg coh bilderna på fina ni är ögongodis.
Hoppar på någon buss vid fyratiden. Blir mysigt att se er. //Pilla

2007-09-10 @ 13:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0