Söndag kväll

Så var det söndag kväll och två härliga dagar har vi haft. Kanske inte gjort jättemycket men, träffat familj och vänner och det betyder mycket.
På lördag var vi till mina föräldrar och grattade min far, som fyllde år 9 april. Det är ett tag sedan, men vi har inte kunnat åka tidigare. Vi har varit sjuka och bilen har varit trasig. Det var så roligt att vara hos dem, och jag har saknat dem.
I och med att vi varit där så kan jag visa upp kortet som jag gjort till honom.

image106

Insidan glömde jag fota, klantiga jag känns det som ... minnet sviker ofta nu... Jag har i alla fall gjort ett likadant kuvert som vi fick göra på mässan där det var workshop med Pysselgumman. Det är en otroligt användbar mall vi fick. Pappa och mamma var så gulliga, de tyckte kortet var sååå fint. Pappa frågade - Inte har du väl gjort det här(kuvertet) själv? och mamma - Klart hon har!
De är så söta mina föräldrar*ler*

Idag har vi varit hos farfar och Gunilla och fått lunch, plättar och" tylt "som Kevin sa. Jättegott och trevligt, tack!
När vi kom hem sov vi middag hela familjen och det var skönt. Efter middagen blev det ett besök hos vänner som vi lärde känna för snart två år sedan i samband med föräldragruppen. Jag och Sara har tillbringat mycket tid tillsammans under våra barns första år. När vi började jobba och vardagen ska funka så räcker inte tiden till, tyvärr. Kändes som om det var igår vi sågs (är typ två månader sen) och det var skönt, alltid lika roligt. 
Väl hemma blev det bad för lill Jr och sedan sägen. Jag och Peter har suttit i soffan och zappat och gissar att det är dags att sussa snart.

Jag har en rolig sak att berätta...jag har vunnit vår klubbs månadsutmaning för mars!! Så roligt!! Det blev delat första plats, men vad gör det...typ inget! Jag vinner ju typ aldrig så jag är jätte glad*ler*.
Här är mitt bidrag till tävlingen , en ny sida att sätta in i vårt bröllopsalbum...

image107


Kram till Er alla från mig och sov gott!
//Eivor

Kommentarer
Postat av: gunilla

Grattis till vinsten.
Du gör så fina kort, vilket tålamod!
Ni glömde sylten, vi tar med den på onsdag.
Kramar

2008-04-21 @ 07:25:57
Postat av: Pilla

Vinner du typ aldrig? Du har ju haft medvind och vunnit massor senaste året! Kittlar alltid skönt med vinst så får gratulera ;-D

2008-04-21 @ 09:46:49
Postat av: Johanna

GRATTIS till vinsten, så kul att få vinna !!!
Den var ju så fin den där LOn.
Gulligt kort din pappa fick oxå.

Nu är man hemma igen, blev mycket shopping =) och det var oxå meningen haha.
Anna ringde om vår pysseldate, vilken tid ska vi ses? Vi längtar...

Kramis, vi hörs.
/Johanna

2008-04-21 @ 21:01:58
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Karolina

Grattis till vinsten, är ju alltid lika kul att vinna.
Vilket fint kort du gjort till pappsen, dom är ju allt bra rara ens föräldrar och mammorna ska ju oftast höja en till skyarna (vilket är ganska så härligt).

Ha det så bra, hoppas det blir mycket pyssel i veckan.
/Karolina

2008-04-22 @ 21:36:12
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: Pimmi

Jättefin LO, och stort grattis till vinsten. Läckert med sicksack snöret. KOrtet var också superfint, snygga färger, och jag älskar de där kryssen uppe i högra hörnet har tyvärr inte fått tag på några själv än. /Emma

2008-04-26 @ 06:34:34
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: gunilla/nilla

Grattis till vinsten.
Här var det mycket fint att titta på. En härlig blogg du har.
Ha en skön söndag
/Gunilla

2008-04-27 @ 13:31:04
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Förstår att de tyckte kortet var fint, urgulligt.
LO:n var toppenfin den också.
kram på dig

2008-04-27 @ 17:02:08
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Blommig

Din Lo var verkligen jätte fin!!
Va fiffig du är som har satt en blomma på pinnen!
Härligt med sådana helger då man bara träffar familj och vänner!
Kram på dig!
Hoppas vi ses snart

2008-04-27 @ 19:56:15
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Mette

Underbart kort och jättefin layout!
Du är sååå bra! :)

KRam
Mette

2008-04-29 @ 22:44:03
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0