4e advent

Idag har granen plockats fram. Pumlor och änglar, glitter och en spira dekorerar granen.

 



 
Kevin gillade att hänga flera pumlor och saker på samma kvist...

Vi har haft glöggkväll igår och det var lika trevligt som alltid. Nära och kära, med god glögg och pepparkakor.
Många gåvor hade gästerna med sig, allt från choklad till hemgjord kola, glögg och saffransskorpor.
Tusen tack alla!


Tänkte visa en layout jag scrappat till Desingat, ingen större framgång men så är det.



Sist blir det lite julkalender...

18e december
 

19e december
 

21a december
 


Har varit en bra helg, förutom att jag och Kevin är krassliga. Det gör så ont i hjärtat när han inte är riktigt frisk.

Imorgon blir det att arbeta och vi har även en tid hos barnmorskan, lite värden ska kollas och så ska magen mätas. Det är kul att Peter och Kevin ska med denna gång.

Nu är det fullfart till julafton, har några klappar kvar som jag hoppas kunna lösa imorgon em. Det börjar blir lite tajt med tid, men jag känner mig ändå ganska lugn.


Hej och kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Blommig

Vilken fin bild på lillkillen och granen!

Jag önskar dig och din familj en riktigt god jul och ett gott nytt år! Se till att ta vara på tiden och mys! Roligt att du får sällskap till barnmorskan!

JULKRAMAR från mig

2008-12-22 @ 10:14:20
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Anneli/Cropkakan

Hej!

Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?

Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!

Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?

Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....

http://stampelbodens.blogg.se

Kramar från Bloggjägaren Anneli

2008-12-22 @ 20:17:43
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0