Vi två

Så är namnet på min andra Lo om vårt bröllop. Vi har så sjukt mycket bilder från den dagen och det är underbart!Jag vet bara inte var och när jag ska börja scrappa om dem på allvar.
När jag var på pysselträff i Piteå så vann jag ju UNDERBART paket från Stämpelgården, jippii!! Jag visste direkt att jag skulle använda det till våra bröllopskort och nu när jag provat dem ser jag att det paketet passade perfekt.
Papprerna är från Cloud9 och är superfina, dekoationerna som bla band, tråd och blommor blev jättefint ihop. Se själva...
Jag är med i en tävling hos Chally.se med denna Lo och man skulle scrappa i rosa, grönt och brunt så vad passade bättre än detta då? Håller tummarna att det går bra*ler*.

image87

image88

Ytterligare en Lo som jag gjorde på klubbens träff i Kalix handlar om vår midsommar -06. Ja, ja , jag vet att det är ett tag sedan men jag skyndra långsamt*asg*.
Det är inga speciella foton så, men jag har bestämt mig för att scrappa om alla den dagen/kvällen och ja, hela helgen för det var en så underbar helg! Vi gjorde så mycket och hade så kul. Tack R och E för att vi fick vara med om Er midsommar!

image89

image90

Det var allt för denna gång, visar fler av mina Lo som jag gjorde på träffen snart.
Nu ska jag kika på Melodifestivalen och dricka lite te.

Ha en trevlig kväll!

Kram från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej gumman! De är verkligen jättefina båda två. Papperna och dekos passar perfekt till era bröllopsfoton!! Blev så fint med tråden mellan blommorna- jag har härmat dig med det.
:-) Vackert! Hälsa P och lillprinsen från oss!

2008-02-23 @ 21:58:53
URL: http://www.jeaste.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej!! Ni är så himla fina!! Har nyss skickat in för framkallning och där är ni med från er stora dag!
Jättefin LO på er, passade fint med de där papprena.

Är du sjuk nu oxå?? Antog det av ditt inlägg hos mig! Jag är fortfarande hes men ska försöka ringa imorgon...
Kramkram från mej.

2008-02-24 @ 19:37:19
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Mona

Hej syster!!!!
Tycker självklart att ni är det vackraste paret som finns och med hjärtan runt sig så kan det ju inte bli annat än succé!
Krya på dig!
Tusen kramar från Mona.

2008-02-24 @ 20:29:11
Postat av: Carina

Självklart får du lifta! :-) Ja hoppas verkligen att det ordnar sig nu med alla sjukdomar här. Det har varit en tråkig månad.
Vilken underbar LO, "Vi två", så romantisk och perfekt. Hoppas allt är bra med er?
kram

2008-02-25 @ 13:07:02
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Anna

Hej vännen!
Superfina Lo:s. Du är ju såå duktig!
Hoppas ni mår bra och att vi kan träffas snart?
Ha det bra, kramisar från Anna

2008-03-01 @ 22:46:24
URL: http://wanna-inspiration.blogspot.com
Postat av: Millan

Grattis till vinsten och vad kul att se att du blev så nöjd med paketen!

2008-04-21 @ 14:50:06
URL: http://www.stampelgarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0