Midsommarhelg och "en pojke"

Ja, lite sent kan jag berätta att vår midsommarhelg var bra. Vi hade bättre väder än väntat och det var skönt.
Det blev en lugn midsommarafton med lek på gården, tittande på våra ekorrar som nästan blivit våra husdjur och fix i trädgården. Vi åt en lunch i form av matjesill-tårta och sedan till middag blev det gillning i öppna spisen i stugan och lite vin.  
På lördagen blev stugan full. Pilla med sambo J som sovit över sen midsommaraftonens sena kväll, svärfar och sambo G, kära vänner M och C med lilla dottern Stella. Det var kanonväder så vi var ute hela dagen och hade det helt enkelt bara skönt. Söndagen bestod av regn så vi åkte till stan på em efter att ha haft besök av AnnaKarin och Stefan. 

   
Här är våra små ekorrar som vi upptäckte bodde under sovbodan. Visst är de söta?

 
Faster Pilla drog en repa med gräsklipparen på lördagen. Ett bra träningspass tyckte hon*ler*


Vårt lilla busfrä är redo för bad i bastun.

Veckan har sprungit iväg, mycket på jobbet och på kvällarna har vi varit på "ranten". Vi har bla hälsat på vännerna J och L som fått en liten son för 2 veckor sedan. Han var bara SÅÅÅ söt och luktade så gott!

Har pysslat ihop ett kort som AnnaKarin beställt.  Jag ville att det skulle vara lite gulligt och pojkigt (det var ju en liten pojke som paret fått) och så här blev det...



Har använt mig av papper från Maja Design och de är så, så fina. Önskar fler *ler*

Önskar Er alla en trevlig helg!

KRAM från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Sussig

Vilket gulligt kort!

Du vet väl att det är lite farligt att lukta för mycket på dom små liven. ;)

2008-06-25 @ 23:42:42
URL: http://sussig.blogg.se/
Postat av: Blommig

Härligt med en massa vänner under midsommarhelgen och mys i stugan!

Vilka gulliga ekorrar som bor i hop:)

Er lillkille är såå söt på väg till bastun!



Härligt kort du gjort också. Gillar också Maja design papprena men jag har svårt att använda dem för de är så fina:)

2008-06-26 @ 09:06:31
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Gunilla och Lasse

Tack för en trevlig midsommardag och god mat.

Syns snart.

Kram

2008-06-26 @ 16:46:12
Postat av: Johanna

Men vilka sötisar ni har till husdjur!! Hoppas de bor kvar ett tag.

Gulligt kort har du gjort (igen). Jag tror jag förstår vem som det är som har fått bebis, roligt!!



Vi ses på söndag!

Kram Johanna

2008-06-26 @ 20:36:15
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Pilla

Ni ska ju vara i det där underbara bjurs i en eeevigheeet, en vecka utan en glimt av prinsen blir tufft! Att klippa ert enorma grönområde var ingen lek, värsta motionspasset sen jag var aktiv på step in och det blir väl för en sisådär 7 år sedan :D

2008-06-26 @ 21:05:16
Postat av: Karolina

Vilka husdjur, ekorrar är ju så fina tycker jag-även om dom inte är så snälla med fåglarna.

Gortet var gulligt och fint, klart att det kan vara det när det är till en pojke.

2008-06-28 @ 10:02:34
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: Pimmi

Det måste var ekorrarnas år i år, vi har också många, eller så är det samma som springer omkring helatiden. De är så söta om man ser dem på håll.

Gulligt kort, läckert med de runda cirklarna /Emma

2008-06-29 @ 23:21:41
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Tack för senast! Jag har just stämplat upp några ex av min nya stämpel- den är SÅ söt! =) Vi hör av oss om det behövs hjälp med gården. Kram

2008-07-03 @ 11:07:00
URL: http://jeaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0