Scrapträff

I lördags var det dags för sista träffen med klubben Pysslarna för i vår. Jag och Anneli satt i bilen strax före åtta och var framme på plats en timme senare.
Som vanligt var jag pirrig och full av energi. Det är så roligt att träffa alla, prata och få inspiration. Det var en bra dag och jag scrappade ihop 2 ½ layout.

Det var ordnat med en utmaning (skiss) och min layout till det blev så här...



Det är ett foto från förra sommaren när vår son badar i "riktigt" vatten för första gången i sitt liv, så söt och så liten*ler*.
Fick låna Maddie Anne på träffen av Malin och det är bara sååå fint. Önska, önska runt i ring *ler*.

Dags för hopp i duschen och kanske lite tv tillsammans med mannen i huset så här på söndag kväll. Ska kolla läget men honom, det var ju Bodygard såg jag ....

Önskar Er alla en trevlig söndag kväll!

//Eivor


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Underbar LO! Älskar de fina färgerna och upplägget - tack för titten!

2008-05-18 @ 21:50:42
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: mara

Vilken härlig LO. Det ser då för härligt ut med "lillkillen" i vattnet!

2008-05-18 @ 22:11:33
Postat av: Pimmi

Ssssåååå snygg, härliga färger, läckert med de fyra papprena i bakgrunden, Å KNAPPARNA i cirkel var pricken över i, JÄTTESNYGGT.

2008-05-19 @ 07:31:05
URL: http://pimmigumman-scraphörna.blogspot.com
Postat av: Karolina

Vilken fin, färgerna, upplägget ja allt helt enkelt. Du har fått till en så bra helhet och cirkeln med knappar knyter liksom ihop allt på ett snyggt sätt.

2008-05-19 @ 08:06:02
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: Pilla

Hur lyckas du få till balansen mellan alla detaljer? Jisus du är så begåvad!

2008-05-19 @ 08:43:24
Postat av: Johanna

Vilket jobb du har gjort!!! Jag gillar verkligen hur du har lagt alla knapparna och det där typsnittet var ju för fint!!!!

Kul att få se och roligt på träffen förstår jag ;)



Ha en fin vecka

Kramis Johanna

2008-05-19 @ 09:42:02
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Catta

Hej tjejen! Jag blev så glad för din skull när jag läste att du fått en egen hörna att scrappa på, det är helt underbart! Det bästa är att man (i alla fall om man inte har barn) kan lämna grejerna framme och sätta sig när som helst, även om det bara finns fem minuter över. Dessutom gillade jag eran tapet! =)

Du har gjort jättefina LO:s och kort. Jag föll pladask för premiärbad, vilken underbar känsla i den! Om det är okej med dig vill jag prova göra en egen variant efter den. Ha det bra! Kram

2008-05-19 @ 14:18:45
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Blommig

Din Lo blev verkligen snygg! Gillar färgkombon!

Det var så kul att träffa dig i helgen igen. Synd att jag inte hann prata så mycket med dig bara.

Ha det bra

KRAM

2008-05-19 @ 17:24:15
Postat av: Maria i Råneå

Superläckert! Det var lagomt med detaljer och fina färger (=bra harmoni i bilden). Synd att jag inte kunde vara med på träffen och se den på riktigt.



Kram

/Maria

2008-05-20 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0