Tack

Vill börja med att säga TACK! till Er alla för alla fina ord jag fått. Jag mår bättre, det behövdes en signal från kroppen för att jag skulle börja tänka på hur jag låtit saker påverka mig.
Jag försöker ta det lugnare, det är inte superlätt men jag jobbar på det.

Vi åkte till stugan i lördags och sååå härligt det var. Det var så skön känsla att komma dit, vara ute och kratta hela dagen. Att få frisk luft och bara andas!! Att se Kevin springa fritt på gräsmattan gjorde mig så lycklig. Det blev lite blåsor i handen, men oj så fint vi fick det.
Sedan var det söndag och Morsdag. Jag fick en jättekram av Kevin och orden "- Gjattis på mosda" när jag vaknade och det gjorde mig varm i hjärtat. Fikade frukost och sedan åkte vi till mina föräldrar och grattade mamma. Vi var där hela dagen, var ute och lekte, åt och fikade. Ytterligare en härlig dag, med båda mina syskon, min man och son och mina föräldrar = mina kära.
Som Ni förstår har jag haft en bra helg och det var precis det jag behövde och det har gjort att jag är bättre och jag är så lycklig och glad. En skön känsla.

Imorgon åker jag till Stockholm för att vara på möte i två dagar och sedan kommer mina killar ner på fredag så då ska jag krama dem*ler*. Peter ska sprina Stockholm maraton på lördag så jag och Kevin ska heja på honom , håller tummarna att hans knä håller. Han har varit så duktig och tränat och tränat och jag är så stolt över honom.  På söndag blir det väl bara att ta det lugnt och så åker vi hem på kvällen. Kanske blir det lite shopping också om tid ges*ler*.

Har ju faktiskt scrappat lite förra veckan som jag skrivit och kan idag visa ett av korten jag gjort. Det är till Peters-systers-sambo som fyllde år förra veckan och vi grattade honom i lördags kväll. Fick Operatårta och jammi, den är så god.



Det blev ett kort utan stämpel som Ni ser och det är ovant, men kul att göra ibland. Det är ju det här med killiga-kort som är lite klurigt , men jag tycker att det blev riktigt bra.


Jag önskar Er alla en trevlig helg och återigen TACK för alla fina ord.
Jag har förstått att jag inte är ensam om att känna som jag känt...

KRAMAR från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Hoppas du mår bättre vännen!! kramar om massor

Vad mysigt det låter när du berättar att Kevin sprang runt på gräsmattan!! Jag blir alldeles varm inombords! Tänk när min Loke är så stor å kan göra nåt sånt!! sitter med ett stort leende på läpparna =)

vad fint kortet blev!! Inte behövs det nån stämpel inte!!! jag skulle så gärna vilja testa på att göra ett sådant kort, men jag skulle förmodligen få världens ångest!! fniss ;)

kramisar Petra

2008-05-28 @ 13:21:04
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Catta

Att kunna andas är ju en bra grej... =) Hoppas verkligen ni får en underbar minisemester i Sthlm, har hört att det finns bra scrapbutiker där. Kram!

2008-05-28 @ 19:17:07
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Pimmi

Vad bra att du känner dig bättre. Det är inte alls kul! Passande med en hälig helg på stugan. Håller med dig det är inte lätt att scrapa kill kort, och speciellet inte kort utan stämplar. Du har slått två svåra flugor i en smäll och lyckats riktigt bra. Ha det bra Kram /Emma

2008-05-28 @ 20:03:29
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej gums!!

Hoppas vistelsen i Stockholmo blir mysig, ska hålla tummarna för Peter. Hoppas du hinner shoppa lite oxå =)

Ta hand om er.

Kramar Johanna

2008-05-29 @ 22:32:08
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Pilla

Kortet var toppen och än grannare i verkligeheten. Blåa färgen kommer inte till sin rätt (iaf inte här på jobbdatorn). Hoppas dagarna i storstan ger er maxad näring och njutning. Ska hålla tumme och tå för bror imorgon. Hejja!

2008-05-30 @ 13:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0