Vabbat

En tisdag och det är vabb-dag idag. Vår son är förkyld, har fått medicin efter besök hos doktorn igår och är nu på bättringsväg.
Har pysslat lite bl.a. igår, men börjar med en icke visad LO som jag scrappade under Pysslarnas träff i Kalix på lördagen så gjorde jag ju två layouter och här är den andra...



Fotot är på min kära syster och vår son Kevin och blir en jättefin sida i hans album. Layouten är ett bidrag till den scraplift-tävling som Scrapbookbutiken haft. 

Hade tänkt att måla lite ikväll men det blev lite tv tittande och lungt i soffan med Peter istället, vilket var mycket bättre.
Vill bara säga TACK för alla fina inlägg jag får, det är uppskattat och jätteroligt att läsa.

Hej från mig,
Eivor
 

Kommentarer
Postat av: Pimmi

Den blev jättefin. Härliga färger. Det är så läckert med det där dekorgummit i rubriken (Det ser iaf ut som att det är dekorgummi) Snyggt med blommorna under journalingcirkeln. /Emma

2008-05-21 @ 06:44:38
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Blommig

Super fin Lo och underbart kort!

Hoppas lillkillen blir frisk snart!

Vilken fin bakgrund du har fått på din blogg

kram

2008-05-21 @ 08:42:57
Postat av: Mona

Hallå syster!!!!!!

Det är sjukt vad tiden går, känns som att det var nyss Kevin var en "liten" kille.

Fint med rosa blommor i bakgrunden på din blogg.

Krya på er!

Pussar och kramar till er alla!

2008-05-21 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0