Dags att knyta mig

Timmen är slagen och jag är trött...
Har fixat det sista inför klubbens scrapträff som är i helgen. Ska bli såååå roligt att sitta och pyssla och framför allt träffa alla scraptokiga vänner!

Måste berätta att jag har för första gången igår provat mig på att baka rulltårta och jädrans så kul det var, fort gick det också! Jag älskar att baka men det har bara aldrig blivit att jag gett mig på detta, men nu har jag fastnat så det lär inte vara sista gången jag gör en "rullis". Jag hoppas nu bara alla på träffen gillar dem *ler*.

Nu har jag grus i ögonen och ska borsta tänderna. Mannen är ute på roligheter med kollegor och junioren sover gott i sin säng, älskar dem båda så galet mycket.
Kära faster var på besök idag och slutade med att hon passade och nattade Kevin under tiden jag och A handlade till träffen och lämnade lite saker i lokalen. TACK kära P, love you!

Hoppas kunna visa upp ngt från helgen nästa vecka.

Önskar Er alla en trevlig helg!

Kram och God natt från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Önskar verkligen att jag kunnat vara med i helgen. Men, man måste ju jobba oxå. Rulltårtan blir säkerligen en succé! Trevlig helg!

2008-11-15 @ 09:43:20
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Pilla

Tack för fin fredag, fick den bästa av kvaliter :D

2008-11-16 @ 18:51:46
URL: http://pillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0