Pysslat lite

Har gjort en LO som jag började med under helgens träff klar *ler*.
Den är till vår sons album och det är så kul att kunna göra ytterligare en sida. Det är ett 8X8 album och det blir inte så ofta som jag gör den storleken på layouten. Ska försöka göra det lite oftare, för det är sååå roligt med att variera det man scrappar.

Här är vår lilla sjörövare ....




Igår var jag och Peter på stan, Kevin var hos farfar och Gunilla, så jag passade på att jaga efter en vinterjacka. Min mage har växt och det lär den väl fortsätta med ett tag till *asg*. Det är ju typ halv graviditeten kvar och det kommer att vara vinter hela tiden...och den jacka jag har nu är redan trång. 
Vårt besök i stan slutade med att jag hade två jackor med mig hem! Ja, jag är ju så velig så jag ville prova i lugn och ro hemma. Har gått fram och tillbaka här hemma ikväll och jag tror jag hittat en jacka som funkar. Har ju varit tvungen att köpa lite större än vanligt så passformen blir verkligen sådär, man det är skönt att ha ngt som inte trycker och så. Jackan är brun, varm och skön. Den kommer att blir bra *håller tummarna* 

Ska försöka ta mig tid till lite pyssel ikväll, har så mycket jag vill göra så jag håller tummarna att tiden räcker till en liten pyssel-stund *ler*.

Nu ska jag ta och vika lite tvätt innan den nya tvätten ska hängas om en timme.

Önskar Er alla en trevlig kväll!!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vilken lite gobit ni har där hemma. LO:n är verkligen "piratisk" med svart och rött som kontrast till det gröna.

Ha en bra helg.

/Karolina

2008-11-20 @ 23:41:46
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej! Oj vad du pysslar, roligt!!

Fin LO.

Och skönt att du hittade en jacka, inte så kul att gå med magen bar =D



Ha det så bra.

Kramisar Johanna

2008-11-21 @ 10:44:45
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Mette

Jättehärlig layout!



Du frågade hur jag tänker när jag skapar... Sanningen är den att jag inte tänker så mycket... Det mesta blir till under skapandets gång. :)

Men jag vill att färger och detaljer ska gå ihop... Så jag provar mig fram hela tiden.

2008-11-22 @ 20:33:31
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Pimmi

Supercool, Lo gillar döskallarna som återkommer i fotot och swirlarna. Jättefint Kram Emma

2008-11-23 @ 21:51:55
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0