Helg och höst...

En vacker dag med frisk luft, ljusblå himmel, soligt och det är fredag...kan inte bli bättre!















Rönnbär är höst för mig. Mamma och pappa har många rönnar på gården och jag tänker mycket på det när jag ser rönnar, ett roligt minne. Jag gillade bilden som jag hittat på nätet.

Måste göra en liten rättelse, bilden på lövet i tidigare inlägg önskar jag att jag tagit...men den är också från nätet. Tänkte helt enkelt inte på det, men hädanefter ska jag medela när jag är fotografen. Hoppas att kunna göra det snart faktiskt.

Känner mig laddad för en mys-kväll med min man, vi är barnfria så vi ska passa på att gå och äta lite god mat och ett biobesök. Jag är nästan lite pirrig i magen och ser fram emot lite vuxen-tid med Peter, att sitta ostört och prata blir bra.
Vi har ju inte träffats på en vecka nästan, ja, ett par få timmar på söndag kväll, men det räknar jag inte. Längtar efter honom!
Vår son kommer hem imorgon och då ska jag pussa och krama honom!!! Nu längtar jag väldigt mycket efter honom också. Har pratat med honom ett par gånger och det gör att jag längtar ännu mer.

Jag önskar Er alla en trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Blommig

Hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll tillsammans

var rädd om dig

kram

2008-10-03 @ 16:11:05
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Anna

Åh, va mysigt det låter. Kvalitetstid med gubben på tu man hand. :) det behövs ibland. Själv ska jag pyssla i huset men även hinna med lite shopping. Hoppas ni får det trevligt i helgen! Sköt om dig!

Kramkram!

2008-10-03 @ 16:43:04
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken fin bild! ^^

2008-10-08 @ 12:46:45
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0