Smått och gott...

Mitt sista bidrag till Brunkullans hösttävling blev en LO om Kevins grimaser. Tävlingen bestod av att scrappa ngt av det hemliga tävlings-kit som landade i brevinkastet, skit kul och kanonbra kit!! Det blev ingen vinst för mig i hösttävlingen, men jag är nöjd med att jag föllföljde alla 4a deltävlingarna.
De hade ju också en 1-års jubileumstävling och dit hade jag gjort ett bidrag, men pga vi hittade på en massa familje-grejor på söndagen och vi kom hem sent så hann jag inte skicka in den :-(   Ska visa den senare, måste bara fota den först. Kändes lite tråkigt, när den låg klar och bara väntade...men vi hade en mycket bra dag jag och mina killar och det är mycket värt.



Måste säga TACK! till Er alla för alla fina inlägg som Ni skriver! Alla värmer och betyder mycket.
Jag har återigen strukturerat upp att 1-2 saker ska göras varje dag och vi har fått gjort mycket hemma. Jag mår bättre och försöker att andas och inte ha så höga krav men det är inte jättelätt, men jag jobbar på det.

En rolig sak som hände igår var att när vi satt i soffan igår kväll så sparkade den lill* krabaten i magen, jag tog Peters hand och han kände också en liten kick. Det är en så härlig känsla! Sedan skulle ju vår lilla prins K också känna och hans kommentar var..." -ja, tände (kände)..."det som var så gulligt var att han höll 3 sekunder på min mage och under den tiden kände inte jag någon liten kick *ler*.
Sedan berättade Kevin idag på dagis när jag lämnade honom att  "- ja ha(jag har) bebis i magen och ja ska bli tåkk och pet(tjock och fet)." Fröknarna berättade idag att de har ganska roligt åt honom på dagarna, han pratar och pratar och kommer med massa roliga berättelser hela tiden. Synd att man missar lite i och med att man jobbar...

Dags att kolla lite på lite saker gällande klubben och snart är det dags att börja arbeta efter lunchen också.

Ha en bra em och kväll kära vänner!

Kram från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Karolina

Kul att det känns bättre, ibland är det svårt att veta hur man ska ro hela familjen i land när man även har ett arbete att sköta. Det viktigaste är ju att man tar vara på varandra och njuter av varje tillfälle som ges, det är ju det som räknas i slutändan.



LO:n är helt fantastisk, mer detaljer än du brukar använda och jag gillar det skarpt, keep on going girl :)

/Karolina

2008-10-22 @ 14:38:01
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: Pimmi

Vilken härlig lo, underbara fotografier och upplägg. Knappar är ju helt underbara dekorationer och här har du verkligen fått till det Ha det bra Kram emma

2008-10-23 @ 07:35:10
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Pilla

han är ju för rar våran skatt, han har ju så stort ordlager nu så känns som att vad som helst kan ju komma ur plutmunnen *skrattar* Riktigt fin LO. En av de finaste vågar jag mig tillomed på att säga! Vad skönt med SPA, hörde att det var nu i helgen! Ta hand om dig på bästa möjliga vis! KRAM

2008-10-23 @ 16:41:48
URL: http://pillo.blogg.se/
Postat av: Pilla

Och du är en helt otrolig mamma, sträck på dig raring!

2008-10-23 @ 16:42:34
URL: http://pillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0