Utmanad ...

Fick en utmaning för ett tag sedan av Johanna och nu är det dags att ta tag i den...

Tre saker jag gör när jag vaknar
-Pussar på vår son som väckt oss
-Tar en dusch
-Borstar tänderna

Tre saker jag måste ha under dagen
-Kaffe
-Pratstund med min mamma
-Några lugna minuter i TV-soffan

Tre personlighetsdrag hos mig
-Försiktig
-Kort stubin (när jag är trött)
-Mån om andra

Tre saker jag gärna ägnar mig åt
-Scrappa
-Träffa vänner
-Stryka (när tid finns)

Tre saker jag är rädd för
-Att vår son ska ramla och slå ut framtänderna ?!
-Att nära och kära inte får vara friska, att ngt ska hända dem
-Att jag ska bli utan jobb

Tre saker jag drömmer om
-En större lgh
-Massa semester så vi kunder resa, resa och resa
-Mer tid med min son

Jag skickar utmaningen vidare till Jeanette , KarolinaBlommig och Emma.

Annars så har vi sjukstuga här på Munkeberg, strul med UVI och magen hos mig. Hoppas att medicinen jag fått hjälper NU. Har ätit den i två dagar och det har inte blivit så mycket bättre :-(

Hej från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gums är du inte piggare än!?? Urs och fy för sjukdom. Nu är det bäst du kryar på dig.

Vi hörs.

Kramar Johanna

2008-09-11 @ 10:12:10
URL: http://www.mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Maria i Råneå

Träffade på nyjobbet en bekant till dig :-)

Världen är liten...

Krya på dig.

2008-09-11 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0